090821, 19.56

Jag är grymt glad! Upptäckte nämligen för några dagar sen att just ikväll går en sån där Stefan och Krister-buskis, Bröstsim och Gubbsjuka, som är den enda av alla buskisar vi inte har inspelade och som bara har visats på tv en gång (under hela min livstid i alla fall)! Som jag minns så var den i alla fall skitrolig, så nu jäklar ska vi spela in den! ;) Skulle även varit herrarnas höjdhoppsfinal ikväll men precis när dom kom in på arenan började det spöregna så det blev framskjutet, får se om det kanske inte ens blir förrän imorn..

Det måste verkligen vara störande om det blir så inför en stor tävlingen. Man är grymt uppladdad och är peppad på att hoppa så hinner man bara in på arenan innan det får avbrytas, det måste förstöra uppladdningen något enormt. Samma sak om det blir tjuvstart i ett kortare lopp. Nej, jag tror verkligen att det krävs ett starkt psyke för att kunna vara friidrottare, inte bara inom friidrotten utan inom all sport. Det är imponerande att så många klarar av det!


Kommentarer
Postat av: lovelytwo

åhh va fin blogg du har! :D

2009-08-21 @ 23:32:37
URL: http://lovelytwo.blogg.se/
Postat av: lovelytwo

åhh va fin blogg du har! :D

2009-08-21 @ 23:32:39
URL: http://lovelytwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0