090803, 21.00

Jag måste fortsätta lite på inlägget om min klädstil (finns lite längre ner, 090801, 21.05)  och säga att en person som jag beundrar stilmässigt, det är Kitty Jutbring! Hon är ju som ett vandrande konstverk, helt underbar och jag bara älskar hennes klädstil som känns väldigt 80's med massa färger och plastiga smycken! Hon behövs verkligen, som en färgklick i våran annars ganska gråa tillvaro! Och minns ni Cornelia Dahlgren? Från Idol 2004? Hon hade också grym stil! Har inte sett så mycket av henne nu men under Idol-tiden var hon superhäftig! Även Linda Säppenen från Idol 2006, hon var lite mer rockigt tuff sådär! Inspireras även av Ashlee Simpson, Avril Lavigne och Pink! Dom har ju också lite mer rockig, punkig stil som jag också tycker är skitsnyggt! Sen är även Rihanna en stilförebild för mej, hon är helt sjukt het och är snygg i det mesta! På tal om att vara snygg i det mesta så kan man ju inte snacka mode utan att blanda in Paris Hilton! Den människan är så j*vla snygg i precis allt hon tar på sej och jag är så j*vla avundsjuk så usch och fy! Får inte heller glömma Lil Mama från Americas best dance crew! Jag älskar att hon alltid har en keps som matchar med armbanden och att hon är sådär pojkigt flickig! ;)

Om man då blandar ihop alla dom här, jaa då får vi fram mej!

Kommentarer
Postat av: mariaelisabeths'

sv. ah okej:D den va fin

2009-08-03 @ 22:11:01
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: haha så sant! men jag skulle aldrig bita i ett hallon och kolla sen, men usch vad äckligt:S

2009-08-04 @ 09:59:44
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

SVAR: Ja, jag tycker att du ska se den :) och som du sa, Zac är ju så snygg! ♥ kram

2009-08-04 @ 12:53:59
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0