091206, 01.17

Just hemkommen efter en kväll med Dead by April i Örebro, eller med dom var väl att ta i (in my dreams) men jag och min kära syster drog till Club 700 där dom och två andra band spelade! Första bandet, Smash into pieces, var riktigt bra. Lite Dead by April över dom! Andra bandet var dock inte i min smak utan snarare så långt ifrån min smak som man bara kan komma.. Men det gick att stå ut med eftersom man visste vad som väntade efteråt! ;) Asså Dead by April är galet bra live och Pontus Hjelm är galet snygg! Ajm in lööve! ♥







Kommentarer
Postat av: b

här va man fiin :P

2009-12-07 @ 18:12:12
Postat av: Mica

Nej, missade jag Smash into pieces? attans...Tur att de gick bra för dem iaf:)

2009-12-07 @ 18:57:27
URL: http://cutebutdeadly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0