090226

Var iväg och dansade förut och då kom jag att tänka på hur viktigt det är att man får komplimanger ibland, att man får höra att man är duktig osv. En del människor är sånna att dom blir peppade av att tränaren skriker å gapar å klagar på dom medans andra peppas av positiva och uppmuntrande saker. Jag är en sån där sistnämnd, om jag under en danslektion skulle få höra att jag gjorde det och det fel, då skulle jag bli lessen, känna mej utpekad, nertryckt och jävligt dålig, jag skulle bli så långt i från peppad som det bara går.. Däremot om man får en komplimang, kan vara nått litet, kanske bara ett "bra!" så lever jag på det flera timmar efteråt! Det är som dom säger i nån reklam, att alla spelare (dansare eller vad det nu är) måste minst en gång under varje träning få höra sitt namn (asså typ "bra gabbri!") och för mej stämmer det verkligen! Förövrigt är det Jonas och min dag idag och till skillnad från vissa andra så vet jag att det är våran 38 månad tillsammans och inget annat ! ;)

   





 Glömde också nämna att vi under våran Mariebergsvistelse igår råkade gå bakom ett skåp när Gulisen såg oss ! ;) Mycke viktigt att veta om ! :P

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha såja , nu känns d bättre ;D (y)

2009-02-27 @ 00:33:25
Postat av: martha

gulligt gulligt :) vi måste ses snart!

2009-02-27 @ 18:20:56
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0