090228

Idag färgade jag äntligen om håret, vilket borde ha varit gjort för lääänge sen ! Men nu är det gjort och jag är åter nästan svarthårig ! Lär väl inte bli igenkänd överhuvudtaget på KFG nu ! ;) Det är konstigt det där, hur folk kan tycka att man bara genom att färga håret och klippa lugg är så förändrad att man inte blir igenkänd.. Jag är sån att om jag har sett ett ansikte en gång så minns jag det (oftast) så folk skulle nog behöva förändra sej otroligt mycket för att jag inte skulle känna igen personen ifråga !

Lördagskvällen kommer bestå av Melodifestivalen, Wallander och GODIS ! Sen kommer jag säkert behöva min dagliga dos Andra Avenyn, får se vad som händer ! Jonas kommer säkerligen spendera kvällen med sin nya älskarinna så jag får väl underhålla mej själv ! :P




  

//Gabrielle

Kommentarer
Postat av: Isabelle

D ser inte så svart ut där fast d gör juh iofs inte Jonas hår helr åh han har juh mörkt , men d ser typ mesbrunt ut :P

2009-02-28 @ 23:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0