Gustavsik

Allt gick enligt planerna och det blev Gustavsvik igår ! Hade riktigt kul och jag tror nog att vi härjade och hade oss mer än alla barn som var där ! ;) Personligen var jag lite feg i början, vågade inte riktigt forsen men efter några vändor så var jag allt med fullt ut ! :P Isabelle blev besviken över att hon inte fick så ont och så mycket blåmärken som hon brukar.. Jag som redan har breda höfter ser ingen glädje i att gå omkring med uppsvullna och blåmärkesfyllda höfter i flera dagar ! ;) Men som sagt, vi hade skitkul och efteråt käkade vi på Donkan vilket var väldigt behövligt efter flera timmars spring som säkert motsvarade en elitidrottares dubbla dagsträning ! Var otroligt skönt att komma iväg och se nått annat än lägnhetens väggar och det blir lite som en uppladdning !

På tal om att leka värre än barn, jag stog och tänkte på igår att jag ser mej fortfarande som ett barn.. Jag känner mej inte vuxen överhuvudtaget och inte för att jag lixom är omogen (eller det är jag väl säkert oxå) utan bara för att jag helt enkelt inte känner mej som en ! Samtidigt så tänker jag på folk som nu är typ 30, och att jag för tio år sen när dom var i min ålder såg dom som vuxna.. Vet att jag till och med tyckte att sexorna när jag gick i lekis var värsta vuxna karlarna ! ;) Det är konstigt det där, det är som att man själv är kvar i samma ålder och att det r allt runtomkring som ändras !

Kommentarer
Postat av: martha

Vi får ta & åka till Gustavsvik nån gång!

2009-02-27 @ 18:59:37
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0