Jag undrar

Jag undrar, vad är det som gör att vissa filmer påverkar en så otroligt mycket medans andra bara rullar på och försvinner ? Det kan ju faktiskt vara så att två filmer kan vara ungefär lika, ha ungefär samma handling men den ena sätter sej fast och sitter kvar, länge.. Är det så att den ena är så otroligt bra gjord ? Beror det på skådespelarna ?

Arn är en sån där film, för mej ! Kollade nyss på ettan med mamma och jag tycker bara att den är otroligt bra ! Det är ju värsta kärlekshistorien egentligen.. Och så gillar jag det här att dom är så.. jaa, vad ska man kalla det ? Kommer inte på nått bra ord men att dom lixom är så pålitliga, alltid annars i filmer så lovar man saker och man står på en sida tills nån med lite mer pengar och makt kommer, då sviker man och hugger den andre i ryggen.. Som Knut och Arn eller mellan Saladin och Arn.. Man lever sej in så i det så ibland  måste jag nästan påminna mej själv att det är inte på riktigt.. Det blir lixom så starka känslor så det känns i hela kroppen, fast det var andra gången jag såg filmen så känns det likadant nu ! Så jag säger bara, har man inte sett filmerna så ska man absolut se dom annars missar man verkligen nått !

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Haha asså varje gång jag går in på din blogg åh ser rubriken "Jag undrar .. " så börjar jag sjunga på nån jäkla låt som är me i Törnrosa , tror jag :P

2009-02-21 @ 23:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0