Knulla = status ?

Ärligt talat så tror jag att jag ska sluta bry mej helt om vad folk tycker för folk tycker och tänker och snackar så jävla mycket skit ändå, vare sej man bryr sej eller ej och som man ändå inte kan styra över.. Varför ska man hänga upp sitt liv på vad andra tycker ? Om jag vill ha på mej hysteriska kläder är väl det min ensak ? Eller om jag vill gå och sjunga högt på stan så är ju det upp till mej och inte alla andra ! Det är riktigt idiotiskt att man slösar stora delar av sin energi på att oroa sej över vad andra ska tycka och tänka, det viktigaste är att man mår bra av att göra det man gör eller se ut som man gör ! Och som en sån sak som sex, alltid när man läser sexspalten i Frida så skriver nån "jag är 13 år och oskuld är jag onormal?".. Folk har lixom gjort sex till en statusgrej, har man inte knullat då är man töntig lixom.. Jag menar herregud, knulla har man väl hela livet på sej att göra, varför börja när man bara är ett litet barn ? Det är absolut ingen jäkla statusgrej och jag tycker det är helt sjukt att folk har gjort det till det !


btw, såg Danny in da Körslag förut ^^ (påtal om sex lixom:P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0