Livets ironi

Imorse vaknade man och såg fram emot en dag fylld med massa träning och promenader, med andra ord jag kände mej positiv ! Så jag gick en lång morgonpromenad med Nova (för ovanlighetens skull) men när jag kommer in så känner jag att jag har lite ont i typ nacken/ryggen/skulderbladet.. Nu har det bara blivit värre så hur jag än sitter vid datorn så nog faan gör det ont.. Har en nerv i kläm, känns typ som ischias eller nått :S Så ingen träning för mej, blir väl kanske en promenad sen, om jag kan röra mej.. Kul liv man har, har inte känt mej peppad att träna på länge men idag gjorde jag det och då får man ischias i nacken.. Jaa, det är inte lätt att vara liten och ligga trång i en stor säng, som min mormor skulle ha sagt ! ;)

Måste bara säga att jag älskar Gina Tricot ! <3 Jag hittar alltid nått snyggt där !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0