Perfect match

Har just kollat på Björn Gustafsson-dvdn och jag säger bara, GE MEJ KRISTIAN LUUK OCH BJÖRN GUSTAFSSON I MELODIFESTIVALEN 2009 ! Petra Mede, wtf ? Den kavajen blir nog lite för svår för henne att fylla ut.. Nej tacka vet jag dom gamla vanliga ! Säger som jag brukar, jag är inte särsklit konservativ men vissa saker borde förbli som dom varit tex Melodifestivalens programledare och mellanakt ! ;) Jag gillar inte Kristian Luuk egentligen, avskydde honom i Sen kväll med Luuk men snacka om att ha hittat hem i och med Melodifestivalen ! Minns en gång när han stog och lutade sej mot typ en byggställning, så sa han; "Här står jag och håller ställningarna!" Bara massa sånna där klockrena saker ! ;) Sen när Björn Gustafsson, som är minst lika klockren, var det ju bara perfect match ! ;) Dom enda jag skulle kunna tänka mej att kavajen Melodifestivalen skulle kunna passa på är David Hellenius och Peter Magnusson ! Dom är oxå en äkta perfect match ! När jag skrev dom två sista meningarna så fick jag en deja vu-känsla så jag ber om ursäkt ifall det blir en upprepning för någon ! Nu funderar jag starkt på att gå och lägga mej, är helt slut efter den jävligt roliga men jobbiga dansen ! Måste bara nämna att både jag och Isabelle sträckte oss (som vanligt) i varsitt lår, händer alltid i början av dansterminen :S Att man aldrig får så pass starka muskler så dom klarar av sånt där ! ;)

Har en känsla av att morgondagen kommer blir bra, fingers crossed ! :)

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hahah jag satt me en varmvattenflarra under låret medans jag kolla på TV :P inte för jag vet om d hjälpte men man ska juh ha varmt på när man sträckt sig ! faan oxå , jag som trodde jag hade klarat mig , tjii fick jag :P

2009-01-30 @ 00:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0