090711, 21.51

Idag var jag nästan med om en nära-döden-upplevelse. Vi tog Isabelles bil och skulle hämta Danne för att dra en sväng till Hova Riddarvecka. När vi har kört kanske två kilometer börjar bilen gå konstigt, den betedde sej så som den brukar göra när bensinen typ är slut (vilket inte var anledningen denna gång) men i alla fall så kunde vi köra vidare en bit till. Så kom vi till E20, var precis påväg att köra över, hann kanske två meter ut i vägen när bilen bara dör. Mitt på E20 där bilarna kör i minst 90, där anser Isabelles gamla 740 att det är passande att lägga av. Eftersom detta bara var en nästan nära-döden-upplevelse så var ingen bil sådär jättenära så vi hann gå ut och putta av bilen av E20. Men jag måste erkänna att jag nästan hann se mitt liv spelas upp framför ögonen på mej.  


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din helg har varit bra :)

2009-07-12 @ 02:24:56
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: SANNAH

Åh, tack så jättejättemycket:D

2009-07-12 @ 19:14:12
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0