090713, 23.57

Kollade nyss på Beck - Enslingen. Jag vet inte hur många gånger Beck-filmerna gått på teven men ändå är det lika kul varenda gång. Det skulle aldrig falla mej in att helt plötsligt inte kolla. Beck är lixom alltid välkommet ! ;)

Förövrigt så har jag varit värsta duktig idag och bakat typ wienerbrödsbullar och havrekakor! Sen var jag även på soc i morse, gick över förväntan måste jag säga. Fick träffa en vikarie som var hur bra som helst, så vi pratade om det här med AME och jag berättade att jag inte ville börja med det och att det under det så kallade informationsmötet med "min" socialsekreterare och en från AME helt plötsligt bara var bestämt att nu skulle jag minsann börja där, utan att knappt ens blivit tillfrågad. Så istället för att som jag brukar, gå därifrån nästan gråtfärdig, gick jag därifrån med ett leende på läpparna. Tro det eller ej !

Sen spelade väl vädret en liten roll också, man blir alltid gladare när solen skiner (även om den då och då gömde sej). Finns det något härligare än att gå en morgonpromenad i strålande solsken? Jag tror inte det, eller det känns inte så i den stunden i alla fall!
 
Nu står det en kissnödig liten hund och tittar på mej med bedjande ögon så det är bäst att jag sliter mej INNAN det sker en olycka!

Kommentarer
Postat av: ävelicious

okej, men den e inte så fin på bild men in real e den skitsöt :D

2009-07-14 @ 00:54:50
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Lona ♡

beck är ju bra :D

2009-07-14 @ 07:28:25
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Linda - Livet är rosa!

sv; Ja, visst är det jobbigt med linser emellan åt?! De tycker jag med, det som är så jobbigt :s.

2009-07-14 @ 10:57:05
URL: http://peassyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0