090722, 13.04

Jag och mina systrar har helt olika klädstilar. Min storasyster Isabelle, hon är den svarta av oss, min lillasyster Marielle är lite mer åt det moderna hållet. Och så jag, hur skulle jag beskriva min stil? Färgglatt, lite rockigt, glammigt, udda? Typ. Väldigt, väldigt olika. Fast det roliga är att vi lånar kläder av varandra nästan varje dag, fast vi matchar dock kläderna på helt olika sätt! Våran kära mamma har i alla fall otroliga problem med tvättsortering, eftersom vi alla har alla kläder så kan hon aldrig vara helt säker på vems som faktiskt är vems!

I alla fall så har vi idag bestämt oss för att göra ett litet experiment. Vi ska helt byta stilar! Jag ska till Isabelles stora fasa få styla henne och jag själv ska bli stylad av Marielle. Ska bli spännande att se hur olika samma outfit kan se ut på olika personer! Isabelle och jag skiljer oss mest i våra klädstilar så vi får väl se om hon överlever att gå "utklädd" på Marieberg ;) 

Kommentarer
Postat av: Black BC

Jag känner mig faktiskt lite som en clown :P

2009-07-22 @ 14:36:44
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

sv. ah sno den :D är riktigt snyggggt!

2009-07-22 @ 14:49:23
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, mode & vardag]

tråkigt! ;(

2009-07-22 @ 18:07:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0