090726, 15.26

Måns Zelmerlöw måste ju vara en av Sveriges bästa artister! Jag gillade honom redan under Idol-tiden men enligt juryns mening så var han knappst någon favorit. Så fel dom hade. Idag är han ju i alla fall enligt mej, inte bara en av Sveriges bästa artister på scen utan han är också en av Sveriges mest mångsidiga artister. Det finns ju många som vill testa på allt men det finns inte så många som faktiskt lyckas inom det mesta. Måns han har varit med i Melodifestivalen två gånger, han har gjort musikaler, han har varit programledare flera gånger, han har varit med i och vunnit Let's Dance, han är en grym entertainer på scen (har tyvärr aldrig sett honom live så jag kan föreställa mej att han är mycket bättre live på riktigt än genom tv-rutan) och han är otroligt snygg och charmig. Men trots alla hans framgångar så verkar han fortfarande ha båda fötterna kvar på jorden, vilket höjer honom ännu mer i mina ögon. För det finns väl inget mer oattraktivt än dryghet. Det spelar ingen roll hur bra en artist är om han/hon anser sej vara förmer än andra pga sina framgångar. Nej, Måns Zelmerlöw är (eller ialla fall verkar vara) precis sån som jag tycker att man som artist ska vara!  




Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Måns är faktiskt riktigt bra, men det ända jag tänker på när jag ser/hör han är hans jäkla namn, Måns lixom.., kom igen!

Goood natt!

2009-07-29 @ 03:10:46
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0