090602

Även om piltarnas sikte var inställt på seger så nådde vi (ja jag ränkar mej fortfarande som pilt, nu och föralltid) inte hela vägen fram. Kan tänka mej att vädret satte vissa käppar i hjulet. Även grisarnas fula trynen. Förlåt, men dagar som denna har jag ingen respekt för några grön-vita jävlar. Ens patriotiska sida kommer verkligen fram.

Det var i alla fall avgjort innan sista grenen eftersom det då stog 3-1. Men det gör inget. Jag har upplevt en Krampen-seger och hur töntigt och idiotisk det än låter så är det nog den bästa känslan jag nånsin känt och jag kan fortfarande få lyckorus av den känslan. Tänk er en varm sommardag, en dragkamp med nerverna på spänn som sedan avslutas med en överlägsen piltvinst. Tänk er en hel skola i total glädje och total hysteri. Hur mycket jag än försöker sätta ord på det så går det inte. Helt jävla underbart.

Så det gör inget att vi inte vann i år för den vinsten kan dom aldrig ta ifrån oss.
Aldrig nånsin.  

Kommentarer
Postat av: Pilten igen :P

Den känslan är den bästa som finns :D

åh d kan man nog aldrig fatta förns

man upplevt d sj tror jag ..

2009-06-02 @ 22:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0