090625

Fick alldeles nyss höra att Michael Jackson har dött. Alltså, minen i mitt ansikte då var nog obetalbar. Jag blev ärligt talat chockad. Jag tycker det känns tragiskt eftersom han var så stor och så otroligt duktig men så gick det ganska mycket utför för honom. Eller det är väl mer något som jag antar att det gjorde men med tanke på att han blekt sin hud, opererat sönder sin näsa totalt och blivit anklagad för pedofili (sant eller ej, vem vet?). Om jag säger såhär, han såg i alla fall inte ut att må speciellt bra. Tyvärr så går det ju ofta utför för kändisar som upptäckts som barn, dom orkar lixom inte med pressen. Sen om jag inte minns helt fel så hade Michael Jackson en jävligt elak pappa och det mår ju ingen väl av heller. Jag vet inte. Men vid 50 tycker jag i alla fall inte att man har levt klart sitt liv och det känns alltid mer tragiskt när någon dör innan den är färdig här på jorden.  

R.i.P Michael "King of Pop" Jackson

Kommentarer
Postat av: B

R.I.P

2009-06-26 @ 00:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0