090304

Jag kom på att jag visst hade nått vettigt att skriva igår men jag tar det idag istället ! Har börjat läsa den här boken 14 år och till salu. Har hittills bara läst 20 sidor eller nått men jag är redan illa berörd av den, det gör ont i hela mej att läsa om sån där skit.. Ja för er som inte vet så handlar den om en tjej som blir våldtagen vilket leder till att hon börjar prostituera sej. Jag undrar, hur faan är man funtad när man tror att man kan göra vad som helst med en tjej ? Hur faan i helvete är man funtad ? Jag fattar inte.. Jag skulle gärna vilja prata med killar/karlar som gör sånt, eller nej det skulle nog inte vara en så bra ide för jag skulle nog inte kunna kontrollera mina känslor då och förresten så finns det inget (förutom att dom skulle varit med om nått liknande) som skulle få mej att förstå och känna medlidande med dom, vad skulle det vara ? Hon hade för kort kjol ? Knappast.. Just det här med våldtäkter och sexuellt utnyttjande av andra, det gör mej så sjukt förbannad ! Det måste nästan vara det värsta man kan göra mot en människa, blåmärken efter en misshandel försvinner men ärren efter en så grej ? Dom försvinner nog aldrig helt..

En annan sjuk grej är ju när en våldtäkt anmäls och man ifrågasätter tjejens klädsel. Jag tycker inte att det ska ha nån jävla betydelse vad man än har på sej, ska inte karlfaan kunna hålla kuken i styr ? Då måste ju våldtäkter mot karlar öka på sommaren när dom går i bar överkropp.. Det är bara patetiskt att det mer eller mindre skulle vara tillåtet att våldta en tjej som råkar ha en kort kjol eller en djup urringning ! Det är sjukt hur världen ser ut idag, jag blir på riktigt rädd när jag tänker på det.. Vill man verkligen föda barn in i den här världen ? Saker som boken ovan får en ju att tveka något..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0