090308

Internationella kvinnodagen och jag känner mej inte ett dugg mer uppskattad än vanligt, hur kommer det sej ? Det kan ju bero på att den här dagen inte är som alla hjärtans dag, när man ska visa sin kärlek till sina nära och kära utan den är lite annorlunda ! ;) Den här helgen har jag nog gått upp åtta kilo (MINST), var nämligen på 55årskalas i lördags och käkade massa smörgåstårta och annat gott som det bjöds på och idag hade vi sån otroligt dålig fantasi och sånt "onyttig-mat-sug" så vi drog till Donkan och fyllde på magsäcken ! Inte bra det här :S Blir hårdträning och endast nyttig mat den här veckan som kommer och godis på andra dagar än fredag-lördag-söndag är numera lika med dödsstraff !

Men på tal om gårdagen så slutar Melodifestivalen (eller kanske snarare folket som röstar) aldrig att förvåna en.. Caroline Af Ugglas, behöver jag säga mer ? Asså låten i sej är skaplig och framförd av en annan artist kunde den ha gjort sej bättre men inte med Caroline Af Ugglas.. Jag vet att det är dumt att klanka ner på andra människor men jag tycker inte hon är bra, hon är lixom så udda att det bara blir irriterande istället för ganska häftigt ! Att Sarah Dawn Finer gick vidare var ju dock en självklarhet ! Värsta rysvarningen på den låten ! Jag älskar verkligen folk som kan sjunga och som gör det vackert (neej då, det var inte en pik mot tidigare nämnda namn) !



//Gabrielle           

Kommentarer
Postat av: martha

min soon to be f.d snubbe vill gå upp i vikt (varför han vill det är ett mysterium). vill du skänka bort några kilon kan du ju ge dom till honom :P

2009-03-10 @ 09:14:48
URL: http://marthab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0