090310

Jag sitter och lyssnar på när Darin sjunger Se på mig, från Melodifestivalen för dom som inte vet ! Måste säga att det är nått av det vackraste jag nånsin hört ! Han har en otroligt bra röst och han har sån jäkla känsla när han sjunger ! Fiskigt skulle man kunna säga men det känns inte så passande i just det här sammanhanget ! ;)
Det är så jäkla svårt att säga vad det är man gillar med någons röst, vissa gillar man och andra inte trots att dom kan låta ungefär likadant ! T ex i Idol, Kevin sjunger sjukt bra men han ger inte mej nått över huvudtaget, tycker mest att det blir smörigt men jag hör ju självklart att han sjunger väldigt bra ! Om man då jämför med Robin B, hans röst är asbra och jäkligt sexig, det är verkligen en röst som faller mej i smaken (och utseendet :P) ! Rösten får lixom inte vara "för perfekt", som Kevins.. Det blir aldrig nån överraskning när en sån person sjunger ! Men det där med tycke och smak ska ju egentligen inte diskuteras eftersom alla tycker så himla olika och inget är mer rätt eller fel än något annat !

Men jag har sagt det förr och jag säger det igen, människor som verkligen kan sjunga är nått som jag beundrar (och avundas så in i helvete) !


//Gabrielle      

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Kevin är faan lite fiskig :P passar bättre på han än på Darin haha

2009-03-12 @ 14:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0