090312

Asså kan det finnas något härligare än att dansa ? Förutom att på fredagen, efter fyra dagars väntan, ÄNTLIGEN få sätta tänderna i en stor jävla chokladkaka så finns det nog faktiskt inte det ! Det är det jag skulle vilja hålla på med i livet, det är det verkligen ! Jag önskar så att det nästan gör ont att jag hade satsat tidigare, att jag hade haft råd att satsa tidigare.. Nu börjar det lixom bli försent.. Jag vet inte ! Nej, idag är jag positiv så det blir inte nått jäkla depp-inlägg idag inte ! Har förövrigt varit duktig och tvättat idag, lite stolt faktiskt ! ;) Imorn blir det nog lite städning eftersom min kära (kära kan tolkas på flera sätt :P) lillasyster fyller år på söndag ! Är värsta hemmafrun nuförtiden ! :P Nått måste man ju sysselsätta sej med när man går ensam hemma hela dagarna !

                                                                                                                                       
//Gabrielle      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0