090510

Det är dagar som denna som man känner att man faktiskt har nått att leva för, DANSAVSLUTNINGSDAGAR ! :) Man går och laddar upp sej och förbereder sej under en längre tid och så är det över innan man hinner blinka.. Så hoppas man att man ska kuna leva på den där känslan ett tag efter men dagen efter är tomhet det enda man känner.. Ursäkta men hur lyckas jag få allt till något negativt och deppigt ? Nu ska jag bara tänka på hur kul det var idag och hur bra jag faktiskt såg att jag var när vi kollade på det Jonas hade filmat, för det var jag ! Nu känner jag bara att jag måste satsa ännu mer, träna och hålla på ! Mamma sa till mej en dag att jag är vältränad och då kände jag mej riktigt stolt och glad ! Jag vill vara vältränad, jag vill att folk ska se att jag tränar och står i ! Och jag vill vara sjukt bra på att dansa så nu jävlar !

Men för att sammanfatta dagen så kommer det snart ut lite bilder på bdb (ExoticThrill), det är enklare så !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0