090525

Jag är en typisk periodare. Jag har många gånger fått frågan om vilken som är min favoritmusik och jag vet inte. För ena veckan älskar jag kanske två låtar som går om och om igen, nästa vecka kan det vara nån helt annan låt som är på repeat. Det är samma sak med allt. För kanske ett år sen var jag heelt besatt av One Tree Hill. Jag kunde inte titta på film för inget annat dög, förutom One Tree Hill. Jag vet en dag, då satt jag från kanske fyra på eftermiddagen fram till ca tolv på natten. Hela tiden, utan avbrott.

Vissa människor är ju så säkra på allt sånt om sej själva. Det är självklart vilken musik dom lyssnar på, vilken film som är den eviga favoriten. Jag är inte sån för fem öre och det känns lite tråkigt. Jag vet inte vilken serie jag gillar mest, jag har nog ingen direkt favoritmusik och ska jag välja en favoritfilm så blir listan lång.

Nej, den enda frågan om mej själv som jag verkligen skulle kunna svara på är;
Hur skulle du beskriva dej själv med ett ord?

Periodare. En typisk periodare med alla symptom.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0