091103, 00.40

Jag har haft en underbar helg, helt fantastisk. Om jag ska vara helt ärlig så minns jag faktiskt inte när jag senast hade det såhär bra och kände mej såhär nöjd. Däremot minns jag klart och tydligt när jag senaste hade det helt tvärtom, ungefär hela tiden och jämt faktiskt. Förutom den här helgens två dagar. Det tråkiga i mitt fall är att jag förr i tiden ofta hade tråkigt men när jag hade upplevt något kul laddades lixom batterierna om och jag kunde leva på den där glädjen åtminstone några dagar trots det trista, gråa. Nuförtiden får jag vara nöjd om jag för ett kort ögonblick kan njuta av och känna glädjen. Och det fick jag i alla fall den här helgen. Hela helgen och det kändes på allvar totalt ovant.

Jag sa till min syster när söndagen började lida mot sitt slut, kan vi inte ha det såhär jämt?
Så Gud, eller vem man nu ska fråga, kan vi inte det? Snälla?

Kommentarer
Postat av: Syster B

JAG HÅLLER ME !!!

2009-11-03 @ 19:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0