090919, 14.01

Snacka om att ens liv kan gå upp och ner precis hur mycket som helst! Man kan väl säga att det känns som att jag ständigt lever i en svacka men djupet på svackan varierar från dag till dag och det kan gå från topp till PANG, rätt ner i botten, på några sekunder! Och dom senaste dagarna har väl känts som en ganska djup svacka, därav dålig uppdatering! Men nu känns det som att jag tagit mej några steg upp ur djupet! Får väl se vad som händer, ska i alla fall börja gå hos en psykolog/kurator/terapeut. Det borde jag ha börjat med för längesen, innan den sociala fobin och depressionen tog över och började styra saker i mitt liv. Det har hunnit gå så långt att dom där två börjat bestämma saker, haft den avgörande rösten. Jag har insett det nu och jag vill inte ha det så. JAG vill bestömma i mitt liv, JAG vill lägga den avgörande rösten! Fast jag är jättenervös. Livrädd. Men jag antar att jag överlever det också. Jag var jättenervös och livrädd inför min operation för snart fyra veckor sen, men här sitter jag idag, livslevande med fyra ärr på magen som snart är ihopläkta!

Jag klarar av mycket mer än jag tror, jag måste bara få hjälp med att inse det.

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack detsamma. =)



Är allt bra med dig?

2009-09-19 @ 14:25:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia

Så bra!

Allt är bra här med. =)



Vad gör du?

2009-09-20 @ 11:17:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0