100214, 21.00

Härmed bojkottar jag alla jävla hjärtans dag. Kalla mej bitter men så är det. Vore jag inte skräckslagen över bara tanken på att spy skulle jag vilja kräkas på allt som har med denna dag att göra. Mitt liv känns tragiskt överlag men på sånna här "gemenskapsdagar" blir det så påtagligt. Hur jäkla ensam och patetisk man faktiskt är. Som en fet spark, rätt i magen.

När jag tänker efter så har jag i detta inlägg inte varit helt ärlig. Helt har jag faktiskt inte bojkottat dagen.



Har faktiskt lagt ner lite tid på att visa att jag uppskattar och älskar min familj. För vore det inte så att jag älskar att pyssla med scrapbooking och sånt vore en totalt, 100%-ig bojkott ingen lögn. Nej då hade jag inte lagt ner ens fem minuter på denna hånfulla, deprimerande dag.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0