100118, 22.34

Folk som läst min blogg innan kanske vet att för mej är gå ut en promenad med massa bra musik i mp3n rena terapin. Jag gör det varje dag, ibland flera gånger om dagen. Och självklart skulle detta även bli av idag. En liten stund innan jag skulle klä på mej och gå satte jag mej med mp3n för att se om jag kunde hitta var man fick fram vanlig radio (har haft mp3n flera år men vet fortfarande inte, dock vet jag nu alltför väl hur man tömmer hela skiten). Jag klickade runt lite och hittade något som verkade passande och tryckte. När det inte direkt hände något tryckte jag mej tillbaka till spellistan där jag i vanliga fall brukar mötas av Daughtrys Over you medans jag nu till min stora fasa möts av "no data". Jag har alltså genom ett enda tryckande raderat varenda jäkla låt jag hade på min mp3. Blev aningens pissed off där ett tag vill jag lova. Har spenderat stora delar av eftermiddagen med att lägga in alla miljoner låtar igen. Så till min ännu större fasa upptäcker jag att en utav dom bästa låtarna jag hade inte längre finns kvar på datorn. Som tur är hittade jag just en vänlig själ på lunar som skickade den till mej, jag är dej evigt tacksam.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0