100109, 19.46

För ett tag sedan fick jag en länk skickad till mej, från min äldre syster där hon också skrev något om att "såhär hade Elvis version av Umbrella låtit". Jag lyssnade och kunde inte annat än hålla med. Det var alltså Rihannas låt Umbrella i en rockabilly-tappning med gruppen the Baseballs. Jag är inget fan av rockabilly alls så jag lyssnade inte så länge på låten innan jag konstaterade att det nog inte var något för mej. Men så nu i dagarna här hade mamma beställt hem en hel skiva med den här gruppen. Tolv olika låtar, covers och alla i rockabillystuk. Jag skäms nästan för att erkänna det men efter att ha lyssnat på skivan tycker jag den är himla bra. Det går verkligen inte sitta still när man lyssnar på den. Och tro det eller ej men just den här låten som syster skickade till mej, den är den absoluta favoriten. Ett bevis på att man ska ge allt och alla en chans!





Kommentarer
Postat av: SANNAH

Haha ja visst gör det!! Tänkte också på det!

2010-01-09 @ 21:05:02
URL: http://saanzil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0