100109, 18.41

Ujuj, vad kallt det är ute! Har varit inne i Örebro och hämtat linser, sen gick vi en liten sväng från optikern till några andra affärer och på den lilla stunden hann man nästan frysa rumpan av sej. Sen åkte vi till Marieberg och kollade runt lite. Halva Gina-butiken kostade 49kr eller 99kr så därifrån fick en tröja och en mössa följa med mej hem. På hemvägen stannade vi till på Ica Maxi så jag fick köpa (efter choklad) mitt favoritgodis röda, SUPERSURA flaskor!

Minns första gången jag smakade på sånna. Herregud! Dom var helt galet sura och jag kunde nästan inte ha dom i munnen. Antingen var dom mycket surare på den tiden eller så har jag bara vant mej. För idag tillhör dom sura, små flaskorna i alla fall mitt favoritgodis. Trots att man blir skinnflådd i hela gommen om man råkar äta för många.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0