100112, 20.30

Är det inte konstigt och helt fantastiskt hur mycket man kan älska ett litet (eller stort) husdjur? Så villkorslöst liksom. Jag älskar alla våra djur men ena kissen, Morris, han har verkligen en speciell plats i mitt hjärta. För det första så är han så mänsklig. Man kan prata med honom och han "svarar", han kommer alltid och möter en vid dörren när man kommer hem. Förut trodde vi till och med att han var bög för han var helt galen i Jonas när han bodde här plus att han var helt galen i alla andra karlar som klev innanför våran dörr. Men nu är jag hans största kärlek. Det visar han genom att hela tiden springa efter mej, skrika och jama tills jag lyfter upp honom och bär runt honom i famnen som en liten bebis. Han är min lilla bebis och killen i mitt liv för tillfället! ♥






Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

jag har pluggat hela dagen.. söööööööt katt!

2010-01-13 @ 00:52:18
URL: http://mandyego.blogg.se/
Postat av: Sandra

Naw, så söt.

2010-01-14 @ 19:32:09
URL: http://sandraoida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0