100607, 00.07

Det har gått ungefär åtta månader men ditt svek gör fortfarande ont, nästan varje dag.
Inte lika mycket nu. Men det finns där hela tiden, som ett sår som precis börjat bilda sej en sårskorpa.
Och jag är ganska säker på att det inte bara är i mej det värker och gör ont. Du svek oss alla.
Hur fan kunde du? Det är min fråga. Hur fan i helvete kunde du? Du av alla människor.

Men vi är så vana vid att människor behandlar oss precis som du gjorde så i framtiden hoppas jag
att vi är immuna mot liknande beteende. Att det bara rinner av oss, lika lätt som vi rann av dej.



Kommentarer
Postat av: B

:(

2010-06-07 @ 16:48:47
Postat av: mesibesi

men va sorgligt :O

börja juh nästan tjuta när jag läste ..

2010-06-07 @ 21:52:55
Postat av: SANNA

Eller huuur :D Hur är läget?

2010-08-21 @ 16:05:19
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Hej! :D

Förlåt för att jag inte har svarat på din kommentar, men jag har varit utomlands. Hoppas du har haft det bra? :)

2010-08-23 @ 14:25:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0