100328, 00.09

Hur kommer det sej att när man går in i en affär för att köpa tre apelsiner kommer man ut med två, kanske inte fulla men i alla fall fyllda till hälften, kassar med grejer? För det är ju inte första gången det händer. Inte för min del ialla fall. Så finns det dom där tillfällena när man bestämmer sej för att man ska åka iväg och bränna lite pengar men inte hittar en endaste liten grej man faktiskt vill ha. Det är lustigt det där. Vad beror det på? Det kanske är en sån där grej som bara händer mej. Eller så är det samma sak med shopping som man brukar säga om kärlek, när man letar efter den så kommer den inte men när man minst anar, då jäklar smäller det till. Men om jag ska ta fram min bittra sida skulle jag säga att det bara beror på ren jäkla slump.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0