100525, 22.57

Tänkte alldeles precis nyss lägga en lite halvspydig kommentar angående Katrin Zytomierskas (i alla fall känns det som) otroligt långa graviditet när jag upptäcker att ungen faktiskt idag, äntligen ploppat ut. Så jag tror jag ångrar mej angående den spydiga kommentaren.

Och när vi ändå är inne på temat barnafödning så säger jag bara, ska jag nu tvunget föda barn ska det fan i mej ske i Karlskoga för åååh vad dom är mysiga på kvinnokliniken och barnafödningsavdelningen där. Helt fantastiska.




Kommentarer
Postat av: bb

redan !?!?! =?

2010-05-26 @ 19:40:14
Postat av: Mica

haha:P det bästa med bingo/katrin är ju att ungen heter Ringo på riktigt...jag trodde verkligen att det var ett skämt:P

2010-05-28 @ 20:07:11
URL: http://babybaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0