101104, 18.21

Allt känns bara helt jävla vidrigt värdelöst. Allt är totalt meningslöst. Jag är trött på att vara 21 och känna att mitt liv är över. Att mitt liv aldrig kommer bli något mer än vad det är nu. Vad fan ska jag göra? Jag har liksom fastnat. Kommer varken fram eller tillbaka. Jag har ingen motivation till att träna, jag har ingen motivation till att tänka på vad jag äter, jag har ingen motivation till att leva. Jag hatar att vakna varje morgon. Vakna till ett liv där alla dagar ser precis, exakt llikdana ut. Jag kan för fan gå i mina egna fotspår dag ut och dag in för jag gör precis samma saker varenda jävla dag. Så kan folk undra varför man är arg och frustrerad? Är det konstigt?

Fy fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0