101029, 23.34

Hur kunde Daniel åka ur Idol? Det är min fråga. Och han var så söt som grät i Eftersnacket, ville bara krama honom! Det är nått med kombinationen killar och tårar ^^ Men Jay är ju i alla fall kvar och han blir ju tydligen bara snyggare och snyggare för varje gång han uppträder så det får väl duga som substitut tills vidare.

Men det är skapligt störande, dom första åren Idol gick blev det till cirka 90% precis som jag tyckte men nu är det snarare så att det till 90% inte blir som jag tycker. Med andra ord, jag och svenska folket är inte överens. Illa. 

Jag vet, jag blir alltid liiite för insatt.




Kommentarer
Postat av: Artan

Hej hur mår du idag då?

Puss :)

2010-10-30 @ 00:57:21
URL: http://artanart.blogg.se/
Postat av: b

jag röstade iaf 2 ggr .. Iiiiiinte för att jag ville =?

2010-10-30 @ 03:04:09
Postat av: Laila

tråkigt =/

2010-10-30 @ 11:33:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0