100912, 01.23

Jag övningskörde både till och från Karlstad idag. På hemvägen åkte vi en mindre landsväg med typ noll trafik men vi blev länge "förföljda" av en bil som låg ganska nära men som inte verkade vilja köra om. När vi kom fram till en liten ort/by sattes blåljuset på och efterföljaren visade sej vara civilpoliser. Så både jag och mamma fick blåsa och dom skulle ha körkort och grejer. Eftersom vi ju inte är några skummisar så gick allt bara bra. Fast lite läskigt var det allt, lite respekt har man ju ändå för poliser. Men jag blev dock förvånad (och glad) över att dom var så trevliga, speciellt den ena. Har annars fått känslan av att poliser är väldigt bestämda och nästan lite vrånga, det är ju nice att det finns dom som ändrar ens bild. 



Kommentarer
Postat av: LORISSALOVEBOMB

sv: haha okej ^^ Städdag idag :/



Sminktips på min blogg idag! Kika gärna.

2010-09-12 @ 12:27:49
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0