100910, 21.54

Vissa byter tydligen mamma lika ofta som andra byter underkläder. Det är lustigt det. Hur man ena dagen kan betyda allt för någon för att i nästa stund inte vara värd ett skit. Hur fungerar människor egentligen? Det frågar jag mej ofta. Och är det verkligen bara jag som inte beter mej sådär korkat? Jag försöker inte framställa mej själv som ett helgon men jag ljuger inte och jag sviker inte dom som står mej nära. Men det verkar alla andra göra. Tragiskt, säger jag. Och det får mej ibland att känna tacksamhet till att jag faktiskt inte har några (förutom familjen) som står mej sådär nära, jag slipper alla fall bli sviken var och varannan dag. Det räcker och blir över med dom gånger det redan hänt.



Tummen ner för människor som ljuger och sviker !

 


Kommentarer
Postat av: CLASSY - UNG BLIVANDE MAMMA!

Okej :) jag va hos min mamma jag! Allt bra?

2010-09-11 @ 02:25:42
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med dig! :)



sv: absolut, så är det väl tänkt.

2010-09-11 @ 09:15:27
URL: http://annaanstensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0