100920, 10.07

Hade varit oerhört skönt att vakna upp idag och veta att vi nu är påväg mot en förbättring av Sverige, istället känns det bara tungt. "Fyra  år går snabbt", sa någon men det jag undrar är, hur mycket utför kan det gå innan det är försent? Är åtta år av utförsåkning för mycket? Jag vill citera Stellan Skarsgård; "Regeringen håller på med en stor omställning - en omförvandling av Sverige som vi inte kan ta tillbaka om fyra år". Nu är det försent och skadan är ju så gott om skedd. Jag hoppas att ni ångrar er djupt.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Förstår inte vad du menar, jag är väldigt säker på att om vi hade haft en röd regering så hade sverige inte klarar av krisen som bra som vi faktiskt gjorde. De fick 4 svåra år att ta sig igenom och nu är vi ett av de ekonomiskt starkaste länderna i världen. Ett land som kan bygga upp en bra välfärd och som kan stötta de som behöver hjälp.



Bygg ett starkt sverige och välfärd med hjälp av arbetsmöjligheter och inte bidrag. Bidragen ska finnas för dom som verkligen behöver dom och inte delas ut hejvilt!

2010-09-24 @ 00:04:59
URL: http://nattstad.se/sofia.mattsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0