110116, 15.33

Vad är det för mening ? Vad är det för jävla mening med livet ? Jag behöver att någon förklarar det för mej för jag ser verkligen ingen överhuvudtaget. Jag ser bara total , jävla meningslöshet. Om det nu är ett ord. Jag åt godis förut. Trots mitt tillfälliga förbud. Jag behövde det. Så in i helvete. Den som säger att godissuget går över efter en veckas uppehåll har inte en jäkla aning om vad den pratar om. Suget finns där precis hela tiden. Det fyller upp hela min tankeverksamhet 24-7. Och just idag behövde jag det mer än , kanske inte någonsin men i alla fall mer än någon av de senaste 14 dagarna.

Jag är 21 år och känslan av att mitt liv är slut har nog aldrig varit starkare. Det var inte såhär det skulle bli. Det var inte det här jag såg när jag var liten och fantiserade om framtiden. Meningslösa jävla helvete.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas inte det är något alltför jobbigt som hänt! och hoppas det löser sig för dig!



SV: Tack så jättemycket för en fin kommentar, väl behövligt idag =)

2011-01-16 @ 20:24:09
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/
Postat av: Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hihi naaw vad gullig du är! :D Det är jättemånga som skriver att jag är lik idol-minnah! :P

2011-01-16 @ 22:25:04
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0