110131, 23.07

Varför är jag en sån där typ av människa som går upp i vikt bara av att tänka på mat? Medans andra kan äta precis hur mycket som helst av precis vad som helst blandat med precis vad som helst? Så jäkla orättvist. Speciellt när man är inne i en jävla tröstätarperiod. När man bara vill äta, äta, äta dygnet runt. Och äter man inte så blir man lixom tokig. Meen, får jag bara en praktikplats där jag kan utnyttjas GRATIS till 100% löser sej troligtvis alla mina problem. I alla fall om man frågar Arbetsförmedlingen och soc. Jag är bitter. Äckligt jävla bitter.

Kommentarer
Postat av: gammal klok människa

se det som att du får erfarenhet av att vara på en praktikplats.Det i sin tur kan leda till ett jobb.

2011-02-10 @ 22:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0