110304, 13.24

Jag är sjukt glad att morgonens plågor är förbi och att jag faktiskt överlevde. Kändes långt borta där ett tag. Nu är jag dock helt slut. Minst lika slut som alla dom som kommer gå i mål efter att ha åkt Vasaloppet på söndag. Minst! Psykisk press påverkar en något extremt fysiskt. Superskönt också att det äntligen är fredag och helg. För trots att jag går hemma varje dag så är det så fruktansvärt mycket skönare att gå hemma under helgen än under veckorna. Har av någon anledning inte lika dåligt samvete över att bara vara hemma när det är helg då dom flesta andra också är det. Nej, nu måste jag gå och kolla hur det går i herrarnas skidstafett. Håll tummarna för ett avslut likt det på bilden.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0